Pages

Minggu, 25 Mei 2014

justin bieber is my inspirator .............

i want talk about my idol is justin bieber , justin bieber is my everyrhing for me , justin have many charactar such an kind , cute , handsome , care , lovinng childern , when smile make me feel crying and fainting in a moment , at the time of perfomence bring the gitar or piano or drum this moment the most i like , iam very very like , why ??????     i like justin bieber becuase justin change my live , justin very influential in my live , justin have charactar with the singer in the world , i dont know why talk like that . anyway justin is everything very awesome  , justin is  smart man , and the someone care about trouble the another country its very touch my heart , i love justin bieber so much ........
thank you 

artinya 

saya ingin berbicara tentang idola saya adalah justin bieber , justin bieber adalah segalanya untuk saya , justin mempunyai banyak karakter seperti baik , lucu , ganteng , perduli , dan peyeyang anak-anak , ketika tersenyum membuat saya menangis dan pingsan seketika , pada saat perfomence membawa gitar atau piano atau drum itu adalah moment yang saya suka , saya sangat sangat suka , kenapa ?????? saya suka justin bieber karena jsutin merubah dunia saya , justin saya berpengaruh dalam hidup saya , justin mempunyai karakter dengan penyayi yangad di dunia , saya tidak tau knapa saya suka , pokonya justin segalanya , sangat megagumkan , justin adalah lalaki cerdas , dan sesorang itu perduli dengan masalah di negara lain itu meyentuh hati saya , saya cinta jsutin bieber begitu banyak .


terima kasih

Tidak ada komentar:

Posting Komentar