Pages

Selasa, 24 Juni 2014

My inspirator is my mother .........

I want the story about my mom I'm very I hold dear, he is all that is important in life , it is he who gave birth to me with full of struggles, raising no strings attached I want to always hug the my mom, I want to create my mom I'm happy, it may be difficult to give a mother's merits, but I try to meet what I ask my mom though sometimes still dispute the same my mom I loved but trying to denied the same my mom, because I was in the sole of the foot suga mother ordered, if we argue we are getting karma in hell later anyway I pity my mom very much ..........


artinya :


aku mau cerita tentang mama aku yang sangat aku sayangi , dia lah segala 
yang sangat penting dalam hidup aku ini , dialah yang melahirkan
aku dengan penuh perjuangan , membesarkan tanpa pamrih 
aku ingin selalu memeluk mama , aku ingin mebuat mama aku bahagia , 
mungkin susah membalaskan jasa seorang ibu , tapi aku berusaha
untuk memnuhi apa yang mama aku minta walaupun kadang kala
masih membantah sama mama aku tercinta , tapi berusaha untuk 
ngebantah sama mama , karna aku suga itu di telapak kaki ibu 
krna kalau kita membantah kita mendapatkan karma di neraka nanti 
pokonya aku sayang pake banget mama aku ......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar