Pages

Selasa, 08 April 2014

minggu 2 (b.inggris) i'm now until 10 years later , bulan maret

i want to be a young entrepreneur , make hotel 5 start hotel , and make the java restaurant , It's all my desires very much, hopefully everything has been reached, with how to An expert on cooking and know all things planning a company , because by doing it all of us more aware of how to make a company , this to do all with confidence and hard work , because it's very important for me and for the future , maybe It will all means thanks to support family , friend's and my parent's . and by means of hard working, conscientious and diligent , It will all be achieved if we wear way that i have tell , i hope dan prayer's to the allah To happen later when mature amiin , because It is my greatest desire

several




artinya :


saya ingin menjadi pengusaha muda , membuat hotel bintang 5 , dan membuat restaurant jawa itu semua keinginan saya yang sangat banyak , semoga tercapai semuanya , ahli memasak dan mengetahui semua perencanaan sebuah perusahaan , karena dengan melakukan itu semua kita lebih mengetahui bagaimana membuat sebuah perusahaan ,dengan keyakinan dan kerja keras ,itu semua akan berarti berkat dukungan keluarga , teman , dan orang tua saya , dan dengan cara kerja keras , bersungguh-sungguh dan tekun ,itu semua akan tercapai kalau kita memakai cara yang telah saya beri tahu , agar terwujud pada saat dewasa nanti ,itu keinginan terbesar saya. 

sekian 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar