Pages

Rabu, 04 Juni 2014

this my experience , check this out ..............

i want talk about my experience in jogjakarta at my hometown , this is very fun and always remember in my mind , take everything everybody ....
oke , the first i want a tell on teh way there jogja is very trafic jam , iam bored because trafic jam very bored , after get there i break and sleeping beauty and tomorrow i and my family went  at cool bathing place this so fun and this place very  beautiful for me , i became fresh in my eyes , you know everybody if then jogja 
indeed beautiful and so amazing not place beside jogja . and  the next schedule in my home grandmother at village mangsurang , klaten .  we there eat and drink satiesfied and make me and my family difficulty walking hahahahah , if i imagne make me laughing no stop's . and after that went to the tomb my grandfather and my grandmother and i pray for to be recevied in  the sides alllah SWT  . amiiiin , oke this my story that i remember . 
thank you so much for watching ....... :) 



artinya :
saya ingin bebicara tentang pengalaman di jogjakarta di kampung halaman , ini sangat meyenagkan dan selalu ingat di dalam otak saya , simak semua nya .......
oke yang pertama saya ingin bicara saya pergi ke sana jogja itu sangat macet , saya bosan karena macet membosankan , setelah itu saya istirahat dan bobo cantik dan besoknya saya dan keluarha saya pergi ke tempat pemadian air dingin itu sangat meyenagkan dan tempatnya sangat indah untuk saya , mata saya menjadi segar , kalian tau kalau jogja memang indah dan sangat menakjubkan tidak ad tempat lain selain jogja , dan jadwal selanjutnya ke rumah nenek di desa mangsurangan , klaten , kami disana makan dan minum kenyang dan membuat saya dan keluarga susah berjalan hahahahahah , jika saya mengigat membuat saya tertawa tidak berhenti-henti , dan setelah pergi ke makam nenek dan kakek saya dan saya berdoa untuk di terima di sisi allah SWT , amiiiin , oke ini cerita saya yang saya ingat 
terima kasih banyak untuk menonton ........    :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar